• BlackRose
    #30
    Az igazi gond ott van, hogy milyen mukáról beszélünk :) létezik két féle irodai munka, az egyik az Information Worker (információt, adatokat analizál, integrál stb.) és létezik bürokratikus munka (levelet ir, levelet olvas, levelet ír...) na ez az amit általában az állami szervek, bíróságok stb. csinálnak, nekik megfelel az OpenOffice, nektek a cégnél nem felel meg mert produktív munkát is végeztek... nem csak "pushing paper" munkát (ahogy az amcsik szokták mondani).

    Szóval a kérdés, hogy az IT egy cégnél, szervezetnél produktív tőke (asset) vagy rezsiköltség (overhead)... a választól függ, hogy mi kell MS Office vagy OpenOffice. Ha produktív tőke (asset) akkor megtérül és úgy is van fejlesztve, ha rezsiköltség (overhead) akkor meg az a fontos, hogy minnél olcsobb legyen, lehetőleg ingyenes, minden más másodlagos mert úgyis csak egy minimális primitív munkakört fog betölteni.