• SityiSXT
    #225
    Így már más a dörgés. Hogy túl van árazva, azzal teljes mértékben egyetértek, főleg a dobozos verzió. Viszont a supporttal kapcsolatban ha megengeded, továbbra is vitatkoznék. Ha OEM Windows-zal veszed a géped, az ugyanúgy a gép részévé válik, mint a benne lévő ODD, HDD, proci, RAM, stb. Ha elromlik a gép, a "hova vigyem javítani" kérdéskör igencsak komplexszé (így kell ezt írni?) válna, hiszen - az én gépemet példának hozva - a HDD Fujitsu, az ODD Optiarc, a kijelző LG-Philips, a VGA Ati, az OS Windows Vista Home Premium... Sőt, tulajdonképp a gép egy Uniwill laptop. Akkor már nem egyszerűbb a Fujitsuval elintézni mindent, mivel Fujitsu-Siemens termékről van szó? Értem én a logikádat, szakember lévén logikus, hogy ha az OS döglik be, akkor irány az MS, de ezt a rendszert gyanítom, hogy az olyanok kedvéért találták ki, akik egyszerűen vesznek egy gépet tokkal-vonóval-Windows-zal, aztán ha gubanc van, viszik a márkaszervízbe. Én ennyit próbáltam-próbálok elmondani, nem többet.
    A személyeskedéshez meg még csak annyit, hogy peace! Én azt a vitát szeretem, amikor érvek és ellenérvek feszülnek egymásnak, és nem a másik szellemi szintjéről kerül felületes véleményformálás.