#11
1. Ahogy már írták, ezzel csak eveszne az egységes harver előnye. A fejlesztőknek figyelembe kéne venniük mondjuk a "3. szintű xbox processzor" elterjedtségét, mielőtt arra is optimalizálják a játékot. A vásárlóknak a játékborító hátulján kéne nézniük a gépigényeket, ha éppencsak elérik a minimumot akkor játék szaggatna és ronda lenne... Épp ezek ellen vettek inkább konzolt!
2. A grafikai verseny egy eléggé jelentéktelen tényezővé vált.
A csúcs PC-k ereje már messze meghaladja a konzolokét, mégis a Crysis volt az utolsó játék ami kihasználta. Ok, kalózkodás, meg minden, de tényleg EGY SEM volt azóta! Egyszerűen nincs annyi ember aki beruházna még szebb játékokba, és piacot nyújtana azok fejlesztőjének.
3. A konzolok úgysem attól függően "bírják" hogy mennyi kapacitásuk van. A te módszereddel PS3-szintű alkatrészeket lehetne csapni egy 360-hoz, de mégis úgy tűnik hogy a PS3 aminek ezek már megvannak, nem nagyon állja ki az idő próbáját.