

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
bottleopener #19092 10) Finish the UI you've been teasing for years.
Éppen dolgoznak rajta.
9) Don't release buggy/unfinished DLC content...
Jogos.
8) ... for double the money everybody else charges.
Tényleg többe kerül, de nem vállalhatatlan az árazás.
7) Stop focusing solely on e-sports.
Az e-sport részével foglalkozni a szimezésnek fontos. Szerencsére nem ugyanaz a munkatárs foglalkozik vele mint a többivel, vagyis nem vesz el erőforrást mástól.
6) Bring AI back to par with the other sims.
Az AI-hoz szerintem nem fognak hozzányúlni, az egy túl nagy falat fejlesztési méreteket tekintve, minimális előnnyel kecsegtetve. A személyes megítélésem alapján az esetek 70%-ában egész jó amúgy az AI, 10%-ban pedig fantasztikus.
5) Implement a proper transmission model.
Jogos, állítólag jönni fog (valamikor).
4) Don't prioritize paid content over core upgrades.
Ilyen nem létezik. Különböző emberek dolgoznak ezeken, nincs átfedés közöttük.
3) Release hotfixes/optimizations for new DLCs in a timely manner.
Jó ötlet. A core engine-hez is jöhetnének fixen 2-3 havonta a frissítések.
2) Implement Single player game modes like championship/carrer.
Jó ötlet.
1) Fix the bugs everybody was telling you about for years!"
Hát igen. :D
A legnagyobb gond tényleg az, hogy lassúak mindenben. Így amikor éppenséggel minden áll, nincs fejlődés, akkor kifejezetten hergelő olvasni a "minden szép és jó" roadmapeket.
A másik, és ez egy új probléma, hogy egy új ember készíti az friss autók fizikáját. Érződik is elég rendesen, és nem pozitív irányban változott a dolog.
Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.02.05. 17:05:05