• Alexease
    #1624
    Vegigolvastam a bemutatot, a technikai reszt, es valszeg full extraban diavetites lesz, de majd nehany ev mulva talan...;)

    Az ujdonsagoknal ami az elonye egyben a hatranya is. Sokkal tobb, reszletes munka egy-egy palya, szinte semmit nem csinal ”magatol„, mindent kulon-kulon kell modellezni, mappolni, beallitani, kicsit szivacs a dolog;)

    De mivel mindent egyedileg be lehet/kell allitani, vannak uj group/visgroup/lod dolgok, igy tobbletmunkaval, odafigyelessel, ossze lehet hozni a szep es dinamikus palyat, ami meg gyors is lehet;)

    Valszeg az a „keves” gyari palya lesz az, ahol megtalaltak a kompromisszumot a szep es gyors kozott;)
    Elnezve a gyari kepeket, hozzaolvasva a technikai infot, ezeknel sokkal latvanyosabb dolgokat lehet majd osszerakni, csak ezek egyelore valszeg hasznalhatatlanok a mai atlag gepeken;)

    Igy elofordulhat, hogy azok a palyak amelyek „gyorsan” erkeznek (konvert), vagy „gagyik” lesznek vagy szepek es hasznalhatatlanok:) Remelhetoleg korabban kapott mar 1–2 komolyabb csapat/modder valami elozetes infot, ami alapjan mar keszult valami;)

    A masik „elonye” a komplexebb rendszernek, hogy az eddig bejaratott CTRL-C/CTRL-V tipusu konvertalo programok mar nem mukodnek, mindenhez hozza kell nyulni manualisan MAX-ben (modellezes, material, shader, script stb.), igy kevesebb „gyorskonvert” erkezhet. Most mar nincs (nem lesz) lehetoseg csak ugy atpakolgatni a palyakat mashonnan (foleg SimBin, GTR, GTL, RACE stb.).

    Amugy engine eladasra, ertekesitesre, liszenszre ismet jo a dolog, remelhetoleg racuppan egy-ket ceg.