

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#1624
Vegigolvastam a bemutatot, a technikai reszt, es valszeg full extraban diavetites lesz, de majd nehany ev mulva talan...;)
Az ujdonsagoknal ami az elonye egyben a hatranya is. Sokkal tobb, reszletes munka egy-egy palya, szinte semmit nem csinal ”magatol„, mindent kulon-kulon kell modellezni, mappolni, beallitani, kicsit szivacs a dolog;)
De mivel mindent egyedileg be lehet/kell allitani, vannak uj group/visgroup/lod dolgok, igy tobbletmunkaval, odafigyelessel, ossze lehet hozni a szep es dinamikus palyat, ami meg gyors is lehet;)
Valszeg az a „keves” gyari palya lesz az, ahol megtalaltak a kompromisszumot a szep es gyors kozott;)
Elnezve a gyari kepeket, hozzaolvasva a technikai infot, ezeknel sokkal latvanyosabb dolgokat lehet majd osszerakni, csak ezek egyelore valszeg hasznalhatatlanok a mai atlag gepeken;)
Igy elofordulhat, hogy azok a palyak amelyek „gyorsan” erkeznek (konvert), vagy „gagyik” lesznek vagy szepek es hasznalhatatlanok:) Remelhetoleg korabban kapott mar 1–2 komolyabb csapat/modder valami elozetes infot, ami alapjan mar keszult valami;)
A masik „elonye” a komplexebb rendszernek, hogy az eddig bejaratott CTRL-C/CTRL-V tipusu konvertalo programok mar nem mukodnek, mindenhez hozza kell nyulni manualisan MAX-ben (modellezes, material, shader, script stb.), igy kevesebb „gyorskonvert” erkezhet. Most mar nincs (nem lesz) lehetoseg csak ugy atpakolgatni a palyakat mashonnan (foleg SimBin, GTR, GTL, RACE stb.).
Amugy engine eladasra, ertekesitesre, liszenszre ismet jo a dolog, remelhetoleg racuppan egy-ket ceg.