

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#159
"Az igazsag oda at van" ;) Amugy meg fingomsemsincsen:)
Az EA-korszak utan az rFactor-t sajat maguk finansziroztak, foleg uj grafikai cuccokat kapott, akkoriban, 2003–2005-ben, azokra az "uj" shader-ekre "macerasabb" lehetett rapakolni az esot. Sajnos az eso sokminden mast is megkivan: eso, mint animalt valami; tukrozodesek; ablaktorlesek; es nem utolsosorban a gumifizika;) Es ez meg statikus;D
Egy fix engine-re nehez, problemas radrotozni ilyen valtoztatasokat, hogy nem csak szep es latvanyos legyen, hanem meg ugyis mukodjon, ahogy annak kell.