

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#13701
Valszeg azert tartottak feleslegesnek az rF2-ot DX11-be atrakni, mert atbarkacsolva ugy sem lenne szebb mint az AC (konkurencia, ahhoz nezegetik az emberek), sebessegre meg nem erne meg, mert itt valszeg a procit is jobban zabalja (a fizika es egyebek miatt, nem a grafika es megjelenites).
Az fps osszehasonlitasnal (AC vs. rF2) – a kinezeten kivul – azert erdemes beleszamolni a gumit, a napszakot, reflektorokat, idojarast, a realroad-ot ami az rF2-ben nem MekkMester-stilusban van osszerakva, hanem szamolja;) Foleg ugy, hogy az Ac-ban igazabol nincs rendes realroad, napszak, idojaras, 3D gumi, ejszaka, reflektor stb.:DDDD