• Carbine
    #7
    Azért van úgy, hogy a sok is kevés... Falcon 4/Superpak 3 billentyűkiosztása szerint 322 funkció van, nem számolva azt a mintegy 25 olyat amik például a pause, időgyorsítás, stb. Persze nem kell okvetlen ennyire részletesre megcsinálni egy "szimulátort", de az kevés ha csak a grafikában törekszenek a minél nagyobb élethűségre, szvsz.
    Minden bizonnyal lehet nagyon élvezetes és kihívás jelentő szimulátort írni PS/XBOX -ra, nem vitatom, hogy a hardverben van potenciál, de a perifériák és a vásárlóközönség aligha abszolválna egy a részletekbe és élethűségbe beletemetkező szimulátort, főleg hogy az ilyen programok piaca olyan kicsi, hogy örülni lehet, ha 3-4 évente megjelenik egy komolyabb példány.
    Az IL-2 sorozat mondjuk egyike ezeknek a ritka daraboknak. Mivel pont egy olyan gép a címszereplő benne, aminél törekedtek az egyszerűségre a tervezői így ez jó alap lehetne valóban egy konzolra készülő igazi szimulátorra, de ez nem jelenti azt, hogy ez is fog történni. Persze nem bánnám, ha ebben tévednék.