Valósidejü taktikai hadijáték a Steel Fury alkotóitól
  • obersepp
    #38
    Az opcióknál ki lehet kapcsolni az éjszakai küldetést.

    Már másoddik napja játszom a Kharkov-val, már elég jól kiismerem. Nagy lehetőségek vannak benne. Kíváncsi leszek a Mod-jaira. Néhány észrevétel:

    Sajnos az ágyúk sérülésokozó képessége nem túl reális. A Marder III 7,5-öse 50m-ről képtelen volt kilőni oldalról a T-34-et.

    A T-34-es is elrágódott egy darabig egy Pz-II-vel.

    Az egyik tankom (PZ IV) elmerült egy tóban. A személyzet kimenekült.
    Tetszenek a lángplva rohanó emberek. (Még ha fejjel rohannak is neki egy tanknak!)

    Néha gond van az ellenség láthatóságával. Néha csak úgy eltűnik egy 20m-re lévő tank, majd újra megjelenik, pedig semmilyen bokor nem volt közöttünk sem.

    Az a tapasztalatom, hogy a kevesebb egység élvezhetőbb játékot nyújt, mint a több. Ha szétaprózod a támadási irányokat, akkor nem tudod kézben tartani a századodat, önállóan pedig végük.

    Jó lenne ha a későbbiekben vontatókat is tennének a játékba, a lövegekhez. Vagy például műszaki mentőket az elakadt, vagy lánctalpsérült járművekhez. Érdekes lenne ha a lövészárkokba beleragadt hk-kat, ki lehetne húzni.

    A vasúti töltések megmászásánál a Marder hajlamos fejre álni. Seggre is.

    Sajnos az AI a járművek irányításánál tök hülye. Gyakran nem oda megy, leáll a jármű, akadozva megy, nem oda lő, stb.

    Jók a hangok, lehet hallani az ellenség páncélosainak közeledését, a távoli zárótüzet(sajnos látni nem).

    Sajnos kevés benne a beszéd. Hangulatosabbá tenné a játékot, ha jelentenék a páncélosokat, géppuskákat, stb.

    Nem boldogulok a lövészárok ásással.

    Kissé néha olyan zászlófoglalós hangulata van a játéknak. Jó a nagy térkép, de mivel (hál istennek) csak század-megerősített század méretű egységek vannak jelen a térképen, ezért az ellen gyakran beszivárog.

    Az opciókban egyébként lehet állítani az 1 óra csataidőt, kettőre.

    Egyenlőre ennyi. Üdv! Achtung Panzer! Marsche! Infanterie Voran!