• duke
    #23
    "Tehát dupla annyiba kerül és kb 100kmenként spórolsz 2-3 lityó benzint. De a NiMH akksi 4-5 évnél többet csak nagyon hozzáértőknél bír többet(fűtött garázs,jó szervíz) ha véletlenül megmakkana akkor félmilliórt talán vehetsz egy másikat.

    A 3,5 millás árkülönbségből 11m^3 benyát tudsz venni (300as literenkénti árral számolva)A szervízről és a pótalkatrészekról ne is beszéljünk..."

    Nem a sporolas a lenyeg egy hibrid,vagy tisztan elektromos meghajtasu autonal,hanem elsosorban a kornyezet vedelme,es ezen keresztul az emberek eletminosegenek javitasa.

    A jelenlegi arak mellett egy belsoegesu motorral hajtott auto tenyleg olcsobb,mert baromi dragak az akkumlatorok.De ha a belsoegesu motorok koltsegehez hozzadod a kornyezet szennyezes arat,vagy az embereknek okozott egeszseg karosodas arat,es ennek a kezelesi koltseget,akkor mindjart az jon ki,hogy olajat egetni ezerszer dragabb.Magyarorszagon 3 millio alergias,es 700 ezer asztmas beteg van ezek jelentos resze kb 60% egyertelmuen a szennyezet levego miatt beteg,vagy az jelentosen sulyosbitja az allapotat.Ezeket figyelembe veve,egy elektromos vagy hibrid meghajtasu auto,nem lehet olyan draga,hogy az ne erje meg.