Cleawer#21
" Aki 200-al veszi be az megérdemli hogy kivasalja egy kamion, fa, lámpaoszlop."
Az esetek 85%-ában a vétlen hal/nyomorodik meg.
"Csak terjedjenek el ezek a környezetbarát, csendes, kis teljesítményű járművek nálunk is."
Csendesnek csendes, és majdnem környezetbarát.Dupla annyiba kerül(ha nem több).10év alatt sem fog megtérülni az emberek nagy(90) százalékában.Qva drága alkatrészek,és külön márkaszervízbe kell vinni ,mert Józsi nem tudja megcsinálni 3 üveg sörért.A márkaszervízben a motorháztető felnytása 10-20 ezertől kezdődik...
És a(z) (ár)versenyképesség:
Például:
-1,6os Opel astra Classic (5 ajtós) listaára 3,1 milla legyen 3,5 milla a légkondi+extrák miatt .A fogyasztás sofőr függő,de pl autópályán kilehet jönni 6 literből(7-8 megpakolva)
-1,6 os prius "fapadosan" 7,5 milla és országúton 4.2-t zabbant .
Tehát dupla annyiba kerül és kb 100kmenként spórolsz 2-3 lityó benzint. De a NiMH akksi 4-5 évnél többet csak nagyon hozzáértőknél bír többet(fűtött garázs,jó szervíz) ha véletlenül megmakkana akkor félmilliórt talán vehetsz egy másikat.
A 3,5 millás árkülönbségből 11m^3 benyát tudsz venni (300as literenkénti árral számolva)A szervízről és a pótalkatrészekról ne is beszéljünk...
10 éves német/európai autó természetes nálunk ,de 10éves távolkeleti autót inkább csak bontóban találsz.
Városi kocsikázásra ideális lenne a "kicsi" fogyasztása miatt,de a 2-3xos árkülönbséget nem ér meg évi 1-2000 liter megspórolt benya.Még dolgozzanak az áron és tegyék tényleg versenyképessé.