FoodLFG#3
Ez itt a kulcsmondat:
Momus szerint a digitális kultúra terjedése a zenei fogyasztókat kisebb célcsoportokra tördelte.
Még annyit tennék, hozzá, hogy a mostani fogyasztók a vareznek köszönhetően sokkal nagyobb teret tudnak átlátni, mint régen, ezért megoszlik a figyelmük az előadók közt és ezzel együtt a különböző csoportok közötti átjárhatóság is növekszik. (nem igazán értek egyet a cikk végével)
Az a poén, hogy ez így nagyon jó. Ez maximum a kiadóknak és az olyan embereknek lehet probléma, akik nagy sztárrá akarnak válni, arról álmodoznak. Szegények. Így jártak, de nekünk nincs miért aggódnunk, mert remélhetőleg a zene így jobban központba kerül.
Kevesebb sztár, több zene.
Persze még mindig a régi jól bevált (rossz) berendezkedés uralja a zenei piacot, szóval az érzékelhető változáshoz hosszú időre lesz szükség, de működhet a dolog és már láthatóak az előjelei is..