• FoodLFG
    #3
    Ez itt a kulcsmondat:
    Momus szerint a digitális kultúra terjedése a zenei fogyasztókat kisebb célcsoportokra tördelte.

    Még annyit tennék, hozzá, hogy a mostani fogyasztók a vareznek köszönhetően sokkal nagyobb teret tudnak átlátni, mint régen, ezért megoszlik a figyelmük az előadók közt és ezzel együtt a különböző csoportok közötti átjárhatóság is növekszik. (nem igazán értek egyet a cikk végével)

    Az a poén, hogy ez így nagyon jó. Ez maximum a kiadóknak és az olyan embereknek lehet probléma, akik nagy sztárrá akarnak válni, arról álmodoznak. Szegények. Így jártak, de nekünk nincs miért aggódnunk, mert remélhetőleg a zene így jobban központba kerül.
    Kevesebb sztár, több zene.

    Persze még mindig a régi jól bevált (rossz) berendezkedés uralja a zenei piacot, szóval az érzékelhető változáshoz hosszú időre lesz szükség, de működhet a dolog és már láthatóak az előjelei is..