• Komolytalan
    #98
    Packet loss 0 (tcp/ip socketnél nem lehet), stabilitással nincs gond, hibakezelés meg mint a javaé, tehát jó. De maga a flash sebessége még messze nincs ott ahol a C++-é, sőt még ott se mint a javaé, mivel pl futás időben még elérhetőek a változók nevei, szóval kicsit még ma is interpreter a lelkem. Igaz, verzióról verzióra rengeteget gyorsul.
    Latency annyi, mint kliens-szerver kapcsolatoknál szokott lenni. Nyilván a szerver sebességétől is függ, de mindenképpen több mint egy direkt kapcsolatnál, és ami igazán gáz, az egyes feleknél eltérő.
    Itt lép be a képbe a 15-16 msec pontosságú timer - latency korrekcióhoz azért ennél pontosabb kéne szerintem. És ami a nagy különbség c++ és flash között, hogy ami flashben nincs, azt nem is mindig tudod megírni, így pl pontosabb timert se.
    Szóval látszólag minden megoldható, de jó sok problémát kéne kezelni, ami más nyelven eleve nem is jelentkezne, ezért szerintem nem optimális eszköz. Próbálkozni persze ettől még lehet, meg akár sikerülhet is.