• bakagaijin
    #4
    webkereső = sok pénz. Igen jól értékesíthető, mint reklámhely, mint fogyasztói adatok, mint fizetett keresési eredmények. Emiatt fontos az első hely: ki akar reklámért fizetni egy sokadiknak...

    Webböngésző több dolog miatt jó. Előszöris: adja az alapértelmezett webkeresőt, ez ugye máris sok pénz. (Az emberek nagy százaléka a default-ot használja, mindig...) Másrészt lehet saját formátumot nyomni, erre a formátumra fejlesztői eszközöket, szervereket, szolgáltatásokat eladni, stb. Nem véletlen az, hogy az explorer annyira inkompatibilis a szabványokkal: ez üzleti előny.

    A gugli is pont ezért nyomja a fejlesztéseket, ott lihegnek a nyakában ezek a próbálkozások. Fejlesztenie kell, ha első akar maradni. Na, pontosan ezért jó a verseny. Ha csak EGY marad, akkor minek fejleszteni, kényelmesen hátra lehet dőlni és számolni a pénzt.