Brink - FPS a Bethesda Softworks közreműködésében
  • Nagylaci
    #305
    Szerintem te csúnyán alulértékeled a seggedet... :D Ennél még az is jobban teljesítene!
    Igen a legdurvább a hack és az enginerrel való "hegesztés". A hack -nál annyit tudsz csinálni, hogy figyeled a radart és ha piros pontokat látsz közeledni azonnal váltasz fegyverre és megpróbálod egyedül túlélni. Viszont ha nem sikerül akkor a kínkeservesen feltornázott hack % -ot pillanatok alatt lekapja egy enginer.
    A "hegesztés" -ben az a könnyebbség, hogy azokat nem lehet "visszacsinálni". Ugyan teljesen ki vagy szolgáltatva miközben dolgozol, de ha eljutottál 10% -ig legalább az úgy is marad.
    Aztán nagyjából az utolsó 2 percben érdemes komolyan támadni mert akkorra az ellenséges botok behülyülnek a mieink viszont elkezdenek védeni minket. Akkor sikerülhet.

    Közben eszembe jutott egy újabb negatívum.
    Annyira az sem élvezetes ugyanis, hogy minden alkalommal csak a kezdőpontról lehet spawnolni. Heavy karakterrel játszva nagyon sok időbe telik mire így elérsz egy távoli célhoz.