The beginning - A kezdet
  • Gabe18
    #36
    Teljesen rossz helyre várod szerintem a CoDMW és a Gears közé. A Halo teljesen egyedi világ, egyedi harcrendszerrel. És ez már az első rész óta ilyen. A maga nemében tökéletes. Nem tudok még egy játékot ahol a nehézségi szintek ennyire jól elkülönülnének, és ahol maga a játék "rákényszerítene" hogy használd az adott lehetőségeket.
    Normálon, na meg alatta szinte bárki végigviszi, különösebb variálás nélkül. Heroic fokozaton kapsz egy szinte más játékot. Ott már valóban taktikázni kell, figyelni,elkezded felismerni hogy nem mindegy mikor milyen fegyver használsz, helyenként már nagyon nehéznek érzed.
    Aztán ha nekiállsz Legendary-n rájössz hogy amit eddig láttál az semmi. Ott már minden egyes páncélos ellenfél lelövése egy kisebb győzelem. Végig taktikázni kell kire mivel lősz, sokba kerülhet egy-egy értékes fegyver elpazarlása a visítozó kis Gruntokra, pedig milyen mókás őket halomra ölni... Úgyhogy megnézném itt már mire megy valaki az általad említett "aggggyánekihadszóljon-lövölde" stílussal.
    Az ellenfelek intelligenciája pedig szintén mesteri, és a nehézségi szintekkel együtt drasztikusan nő.
    Amit nem értek viszont, hogy valóban, a velünk jövő társak néha nagyon lassú felfogású benyomást keltenek. Máskor meg nem... Ezen lehetett volna még csiszolni.
    Úgyhogy Single részen szerintem sokkal magasabban van mint egy "látvány" Crysis vagy egy CoD (amiknek szintén megvannak a maguk nagyszerű tulajdonságai).