The beginning - A kezdet
  • Totti5
    #29
    "A táj inkább rajzfilmes volt, plasztikus, mintsem valóságosnak ható."

    Halo egy scifi játék, nem valóságos military utánzás. Erőteljes színek vannak benne, ami a sorozat védjegyévé vált. Nem mesés, hanem színes és látványos, akárcsak bármi más játék. Ha valóságot keres valaki, akkor nem a Haloban fogja megtalálni!

    "A fegyverek szintén "túl rajzoltak" és inkább játékszernek néztek ki."

    Az emberek fegyveri mondhatni a szokásosak, nagyon nincs köztük olyan ami kinézetre és tudásra merőben elütne a ami kor fegyvereitől. A szövetségesek ( ellenfél ) fegyveri pedig futurisztikusak, mind kinézetre, mind képességek terén, hisz azok pl nem golyókat lőnek ki és idegen földönkívüli tekinkák.

    "A lövések ereje gyengus volt, gyakran több, mint egy tárat bele kellett szórni az átlag ellenbe, hogy megfeküdjön."

    Nem mind1 hogy hova lősz. A szövetségeseket pajzs védi ( van akit nem mindig, de az erősebb ellenfeleket igen ), amit először ki kell iktatni, ehhez kell 4-5 lövés aztán ha megszűnt lehet tolni a fejest neki. Mivel a pajzs ujratöltődik oda kell figyelni hogy ne bujjon el amikor belelőttél már párat, mert kezdheted előről az egészet. Átlan ellenfélbe elég 1-2 fejes, pl a kis gruntok, de a Burte és Elite katonák már nehezebb ügyek, azok két lábon járó gyilkológépek, erős fegyverekkel, erős páncélzattal és okosak.

    "A karakter mozgása is olyan semmilyen volt."

    Lehetne hogy úgy mozogjon mint egy tank, hogy a kezébe levő fegyver össze vissza himbálózzon, de nem. Halora ez sosem volt jellemző, inkább a tökéletes, gyors és precíz irányítás mellett döntöttek a fejlesztők. Így jó ahogy van.

    "A sniper távoli lövéseknek annyi értelme volt, mint ha elsütöttem volna egy serpenyőt tükörtojással."

    Sniper az egyik legerősebb lőfegyver. 1 fejes = halál ( már ha nincs pajzs, akkor minimum 2 ), de a Reach esetében nem sokszor lehet használni, de amikor van akkor lehet vele mészárólni rendesen.

    Nem tudom mit jelent hogy árkéd fps, mert a CODok is azok és minden más is. Az Arma szim persze, de az egy teljesen más világ.

    Halo: Reach Spoiler-Free Campaign Preview