• Komolytalan
    #29
    Minden ami elmúlt az egyetemes történelem egy szelete. Az egyetemes történelem egy szelete az emberiség történelme, annak pedig egy szelete a számítástechnika történelme, aminek egy szelete a számítógépes játékok történelme.
    Egyébként meg nyilvánvaló, hogy nem általános iskolákban fogják tanítani, mint ahogy másodfokú egyenleteket se általános iskolában tanítják. Ettől függetlenül a másodfokú egyenletek megoldása az alkalmazott mateknak ugyanúgy kikerülhetetlen része, mint az összeadás/kivonás.
    Aki programozni akar, annak ismernie kell a számítástechnika történelmét. Aki játékokat akar fejleszteni, annak bizony ismerni kell a számítógépes játékok történelmét, ami jelenleg igen macerás, mivel nincs erről összegyűjtött, rendszerezett anyag. Már csak azért is fontos ez, mert az emberek alapvetően nem változnak meg 20 év alatt - ma is ugyanarra vágynak, mint 20 éve (újdonság, kihívás, addikció, lenyűgözés, stb), csak a csomagolás változott azóta. Ahhoz hogy meg tudjuk írni korunk Elite-jét vagy Dungeon Keeperét, vagy Doomját, ahhoz ismernünk kell az adott játék korabeli körülményeket, és meg kell fognunk azt, hogy az adott játék miben nyújtott ezekhez képest kimagaslót.