• pasi29uk
    #3
    És még valami ami nagyon fontos, és a fent említett cégeknek valahogy elkerülte a figyelmét:
    Pl.: Van egy pár cipőd amit el akarsz adni

    1, Regisztrálsz, lefotózod, leírod a tulajdonságait, kitalálsz egy árat és elhelyezed a piactéren...
    2, Vársz amíg vége lesz az aukciónak, és amennyiben van olyan licitáló aki megnyerte a licitet becsomagolod és ajánlva feladod postán...
    3, ...vártok... ...vártok... és nem érkezik meg a csomag.
    Erről nem igazán van statisztika, de akik rendszeresen vateráznak tudják, hogy sajnos elég sűrű (50/1-2) eset ha a MAGYR POSTA csomagkézbesítő szolgáltatását veszik igénybe.
    4, Engem momentán nem érdekel, hogy kifizeti a posta a biztosítási összeget, mert ezzel elvesztek egy ügyfelet, aki finoman szólva azt hiszi, hogy át akartam verni, holott egyátalán nem erről van szó!
    5, A csalódott ügyfél, ír egy nem épp pozitív véleményezést... majd egyszer azt veszed észre, hogy nem tudsz bejelentkezni, és a kitett 3-400 terméked ott áll árván... és mint említettem a SUPPORT NAGY ÍVBEN TOJIK A FEJEDRE NEM TUDSZ MIT CSINÁLNI MAX SZÁMOLGATNI A VESZTESÉGED

    Postának van online és "besétálós" ügyfélszolgálata. Nem kapkodják el a dolgot, HÓNAPOKAT kell várni egy-egy válasz emailra (miután megkaptad a panaszregisztrációs kódot)

    Szumma: aki ebböl akar megélni az minimum 2-3 portálon hirdessen egyszerre!