• A1274815
    #23
    "Egy shader utasitas leforditva altalaban 1 vektor muvelet lesz, ..."

    Khm.

    DP3 utasítás
    __asm
    {
    mulps xmm0, xmm1;
    haddps xmm0, xmm0;
    haddps xmm0, xmm0;
    }

    DP4 utasítás
    __asm
    {
    mulps xmm0, xmm1;
    haddps xmm0, xmm0;
    haddps xmm0, xmm0;
    haddps xmm0, xmm0;
    }

    CRS/XPD utasítás:
    __asm
    {
    movaps xmm2,xmm0;
    movaps xmm3,xmm1;
    shufps xmm0, xmm0, 0x8d;
    shufps xmm1, xmm1, 0x1e;
    mulps xmm0, xmm1;
    shufps xmm2, xmm2, 0x1e;
    shufps xmm3, xmm3, 0x8d;
    mulps xmm2, xmm3;
    subps xmm0, xmm2;
    }

    MAD utasítás
    madaps xmm0, xmm1, xmm2; //x64 only

    Ráadásul a GPU utasítások 3 címes gépekkel modellezhetőek, míg az x64/x86 2 címes gépekkel.