TeDDyRuSh#33
Igen, kis boltokban, kis helyeken nehezebb, de valljuk be, ez nem a kiadók hibája, hanem az értékesítőé. Aki nem vállal be ilyen kockázatot, annak nehezebb dolga is van, a vásárlóról nem is beszélve.
A Media Marktban én is dolgoztam, hidd el, ha akarod bele tudsz hallgatni, ha akarsz, még ha csak egy kicsit erélyesebbnek is kell lenni egy-két áruházban.
A youtube ellen volt ilyen törekvés, de sok kiadó, előadó most már promóciós célra használja, gondolj csak a logo mentes HQ klippekre.
De a lényeg, hogy ha nagyon akarsz, akkor utána tudsz nézni a számoknak, főleg az előadó honlapján. Még 1x nyomatékosan, nem vagyok jogvédő, csak realista.
Én nonszensznek tartom, hogy egy előadó, vagy csoport, vagy jogi személy tulajdonában van egy termék (a zeneszám is az és a film is), és azzal a felkiáltással, hogy ez művészet, bárki szabadon rendelkezhet.
Szóval korlátok nélkül képes vagy eljuttatni ezreknek egy másolatot a világ szinte bármely pontjára úgy, hogy nincs különösebb nyoma. Mivel eddig nem sok vizet zavart senkinek, vagy nem tudtak, akartak lépni, lassan egy iparág épült a fájlcserélésre (a net szolgáltatók részéről), ezért most mindenkit felháborít, hogy gyeplőrántás van.
Igen, nagy hatást gyakorolt ez a kultúránkra elismerem, csak úgy, mint ahogy a kisgyerekre is, akit beszabadítanak a csokiboltba, hogy azt eszed és annyit, amennyit csak akarsz. A szerencsétlennek egy idő után elszuvasodnak a fogai, meghízik, és valahogy már nem fogja lázba hozni, ha anyukája azzal noszogatja a jó tanulásra, hogy este kap egy kis csokit. Túl sok gyereknek szóltak az ingyen csokiról és ezért lassan a bolt bezár.