"Nos, az első és legfontosabb, hogy természetesen a felbontás tetszőlegesen állítható lesz egészen 4K-ig. Ha azonban nem rendelkezünk 4K kijelzővel, a képminőséget így is megdobhatjuk a Super-sampling Anti-Aliasing (SSAA) használatával, melyből elérhető lesz 1,5*1,5-ös és 2*2-es változat is. Ezt egyébként külön és együtt is használhatjuk az amúgy zseniális SMAA T1x anti-aliasinggal, mely néhány ponton szintén fejlődött az Xbox One-on használthoz képest, így vélhetően még tisztább képet ad majd végeredményül.
Ezen kívül biztosan számíthatunk arra, hogy a PC-s verzió kevesebb LOD-olást használ, aminek köszönhetően simábbak lesznek az átmenetek is a különböző LOD-szintek között - ami azért érdekes, mert én mondjuk az Xbox One-os verzióban sem láttam feltűnő váltásokat. Az árnyékok minősége is javul majd, és az árnyékokon is kevésbé lesz észrevehető a LOD.
Abba a Crytek nem ment bele, hogy mennyivel javul a textúrák minősége, így csak az biztos, hogy jobb lesz, mint az Xbox One-os verzióban. A PC-s változat más ambient occlusion technikát is használ, konkrétan a Crysis 3-ból ismerős SSDO egy továbbfejlesztését.
A Crytek ígérete szerint egyébként az SLI és Cross-Fire profilokon is keményen dolgoznak, így a többkártyás rendszereken remekül skálázódik majd a játék, amit mondjuk a Crysis 3 után akár még el is hihetünk.
A stúdió egyébként tisztázta a legmagasabb, 4K-s felbontáshoz ajánlott processzorkövetelményt is. Ide ugyebár nyolcszálas Core i7-es, vagy nyolcmagos AMD processzort javasol a stúdió, annak ellenére, hogy a processzornak alapvetően nincs sok köze a felbontáshoz. Most kiderült, ezt a fejlesztők úgy értik, hogy ilyen processzor kell ahhoz, hogy akármilyen felbontásban biztosan mindig 30fps felett (tehát valósínűleg 60fps közelében) maradjon a játék, ha nincs GPU-limit."