• Zombee
    #11
    Mivel az eredeti Redneck Rampage fejlesztői közül többen is a Blizzard-nál dolgoznak, miért baj ez?
    A Westwood nem azért bukott meg a Renegade-dal, mert FPS volt, hanem azért, mert idővel unalmassá vált, semmi érdekes nem volt benne (a csúnyácska grafika csak egy dolog, az még nem a világvége, amiatt nem kéne hogy valami megbukjon). Lehetne abból is jó FPS-t csinálni, rengeteg irányítható járművel.
    Amúgy a Blizzard dolgozott már más srílusú játékon, a cikkben is említett StarCraft: Ghost ugyanis egy TPS, igaz, azt leállították évekkel ezelőtt.
    Ami a Redneck Rampage ellen szól, hogy maga a Blizzard már hosszú ideje nagyon szépen elvan a saját ötleteivel, eddig sem nyúltak bele más témákba. De miről is beszélünk? Hisz Activision-Blizzard van. Én inkább azt tartom valószínűnek, hogy szimplán az Activision berkeiben készül majd a Redneck Rampage, a Blizzard pedig csinál majd valamit, ami vagy a Starcraft világában játszódó TPS lesz, vagy nem.