• grobs
    #13
    A javascript-tel jelenleg is megoldható a 3D, XML alapú 3D leírót meg fölösleges újat kitalálni, több is van belőle mint kellene (pl. 3DMLW az GPL). VRML alapon már 10 éve is csináltak sok ezer szereplős világokat.
    Ezeket a Mozilla-nál is nagyon jól tudják. Most arról van szó, hogy OpenGL-lel támogatnák meg a dolgot, tehát általános, hardveres gyorsítás is megoldható lenne, illetve ennek köszönhetően sokkal összetettebb 3D alkalmazásokat lehetne készíteni. Jelenleg egy javascript FPS kb. 320x200-as felbontást tud texturák nélkül egy c2d-n, különben beledöglik a hardver. Javascript [URL=http://www.benjoffe.com/code/demos/canvascape/]"FPS"[/URL] demo
    Egyszerű 3D demo, ebben pedig a forgatáson kívül klikkre lebeg a ruha.
    Tehát 3D van, de 2009-es színvonalat képtelenség 3D gyorsítás nélkül kihozni belőle. Ezzel együtt valószínű a fejlesztést is egyszerűsítenék, bár már most is vannak vektoros alkalmazás készítést segítő könyvtár JS-hez.