• TitaniumRR
    #42
    Na, ma megvettem.

    Első benyomások:

    Befrissítette az X360 dashboardját. Alkotott a Microsoft. :-) Avatart kellett készíteni és 125 MB-ot le is vett a frissítés a memória kártyából.

    Grafika: ahol látható - mert hogy az első pálya elég sötét, ahol likvidálni kell a swat leadert - egészen jó. Részemről: 8.5 pont

    Játékmenet: A karakter mozgása picit furcsa - az irányítás azonban jónak mondható. Az ellenség élethűen pusztul. Fejlövésnél filmszerűen összeesik. Testre 2-3 lövés elég nekik (pussy level) és vége. A pálya nagyon lineáris egyelőre. Noha sok dolog mögé el lehet rejtőzni, be lehet vetődni, át lehet ugrani, de a környezet eléggé statikus és a karakter egyelőre nem képes felfelé ugrani. Mondjuk ez utóbbira nem is nagyon van szükség. Sok olyan tárgy van, aminek szimplán nekimész, belelősz és nem történik velük semmi. Az ellenséget gyors mozgással ki lehet játszani, és mögé lehet kerülni, majd megpumpálni őket ólommal, kivéve a SWAT Leader-t (főellenség 1. pálya)
    Na, itt erős szemöldök összehúzás és szúrós tekintet a készítőknek: A Swat Leader-t nem tudtam megölni, így itt el is akadtam. Ez még nem minősítené a fejlesztő céget, s a Swat Leader golyóálló pajzsa sem, de hogy az SL pajzs mögül kilógó keze és lába is golyóálló, na ez gáz. Ha karakterünk szövegének megfelelően megpróbálom közelről leszorítani, hogy jobb tüzelési szöget kapjak, csak minimálisan és véletlenszerűen tudom megsebezni. Ha közelről körberohanom, folyamatosan követ a pajzsával - ez gáz. A fent lebegő helikoptert rendben, hogy nem tudom megsebezni, de a reflektorát sem tudom kilőni - Életszerűség mínusz pont. Még nem adnék erre pontot. Majd ha sikerült rájönnöm a megoldásra, s továbbvinnem, akkor állást foglalok.

    A bullet-time egészen jó. Curved bullet még eddig nem volt. Majd a későbbi pályákon. :-)

    Ha valaki ismeri a SWAT leader Mennyekbe küldésének módját, ne tartsa magába.