Lapcsaládunk:
Sg.hu
PROHARDVER!
Mobilarena
IT Cafe
GAMEPOD.hu
LOGOUT.hu
Informatika és tudomány
bejelentkezés
RSS
hírlevél
tárhely
impresszum
Főoldal
Tudomány
IT/Tech
Film
Játék
Autó
Fórum
Játékosok fóruma
Segítséget kérek
Moderátor figyelmébe
Beszkennelt tartalmak
Automobilista - Reiza Studios
Spintires
Star Trek Online
Digital Combat Series: World
Falcon 4.0 - BMS 4.3X
Fallout 4
rFactor 2
Medieval s..t
Kingdom Come: Deliverance
UBOAT
No Man's Sky
Overwatch 2
World of Warcraft
The Elder Scrolls Online
Microsoft Flight Simulator
World of Warships
Star Wars: The Old Republic (MMORPG)
Red Dead Redemption 2
Grand Theft Auto 6
Subnautica
X4 - Foundations
Star Citizen
Starfield
Manor Lords
PoE 2
Cyberpunk 2077
Vivaland
Remnant 2
7 Days To Die
Farming Simulator Series
ELITE: Dangerous
Pathfinder
Mount & Blade II: BannerLord
Játékmagyarítások fóruma
Red Alert II
Horizon Zero Dawn PC
Open Transport Tycoon Deluxe
Ark:Survival Ascended,és Evolved 1-2.
IL-2 Sturmovik, CloD, BoS
Crusader Kings III
Assetto Corsa Competizione
Galactic Civilizations 3
The Movies
Blockbuster Inc.
Ashes of Creation
Diablo
Grand Theft Auto 5
Smashing Toys
Oldal:
Smashing Toys
Ugrás a topicra
#3
2009.03.14. 07:22
jópofa az ötlet (ami ugye nem új, de az ilyen játékok mindig szórakoztatóak)
viszont nem értem hogy egy fejlesztői környezetbe hogy szaggathat egy játék, hogyan lehet ennyire kockás egy árnyék render.
továbbá én valamit nagyon változtatnék a színekkel mert ez nagyon kavalkád :)
#
válasz
privát
×
Bejelentkezés
Bejelentkezve marad