• dez
    #85
    Aki folyamatában nézi, annak világos, mi miért történt. Először azt hitték, PS2 helyett is sokan inkább PS3-at vesznek, de a PS2 eladások nem sokat változtak (akkor), és a PS3 is lassan indult be (bár nem annyira lassan, mint a média sugallta, de mindegy). A többség által nem használt (voltak erre felmérések) fícsörként meg túl drága volt a dolog (meg épp akkor jött az akkuvisszahívási hullám is). Meg a többit már írtam.

    Elvileg nem fogja a MS úgy elvágni az x360-at, mint annó az xbox-ot, de szerintem az is valószínű, hogy 7-8 évig sem hagyják a piacon. Még mindig nem elég alacsony a hibaráta, 45nm-es Xenosról és Xenonról sem nagyon hallani, és sokan warezzal nyomják. Emellett a mindig újra (és nem feltétlenül kiforrottra) hajtó a vevők, jétékosok is gyorsan átpártolnak az újra (mint pl. nauromon, ahogy írta), amikor kijön.

    Ez eléggé aláássa a stabilitás érzetét, ami nem tesz jót az egész konzol-biznisznek, aminek arról kellene szólnia, hogy stabil, hosszú életű platformok vannak, amivel hosszabb távra lehet tervezni, nem gyorsan kell összadobni dolgokat, mert hogy egy hónap múlva már elavult az egész, stb. stb.

    (A DVD-s dolog valahogy úgy volt, hogy 1 DVD-re pont nem fért rá asszem 2 játéktér, mert eredetileg nem is számoltak vele, és egy játéktér nem lehetett elosztva 2 lemezen, így majd' 2x annyi lemez kellett volna, ezért át kellett szervezni az egészet.)