kamov#99
Nem vagy tisztában a rakétahajtómű működésével.
Az égőtérben lévő gáz hőenergiáját a fúvóka alakítja mozgásivá. A fúvókát elhagyó gáz már nem vesz rész a tolóerő előállításában. Az hogy utána mivel és hogyan lép reakcióba a hajtómű tolóereje szempontjából teljesen közömbös.
Az utánégető tulajdonképp egy olyan rakéta amit a kompresszor etet oxidálószerrel. A keletkezett hőenergiából az utánégető fúvókája csinál mozgásit. Az F111-es amikor begyújtja a vészleeresztő üzemanyagát nem nyer belőle tolóerőt, szemben azzal ha utánégetőt kapcsol. A különbség a fúvóka.
Az NTR hajtómű élettartamát elsődlegesen az elérni kívánt hőmérséklet határozza meg. A számításokat a megfigyelt értékek alapján felállított matematikai modellek alaján végezték. Ha szerinted nem jó, akkor csináld jobban ha tudod. Érdekelnének a levezetések, mivel eddig 0 db adattal és számítással érveltél.