• cateran
    No akkor fussunk neki meg 1x immar az uj interjuval(ott a pont mellesleg,nem neztem datumot)

csokken vilagszinten az eladas? sem meg nem erositi,de nem is cafolja!
    "Eurogamer: Why do you think sales of PS3 have fallen year-on-year?

David Reeves: We've said it would be 10 million, and it is 10 million. We had a price decrease in the previous year, and we didn't have a price decrease this year. Xbox 360 did, and Nintendo was already quite low.

The plan wasn't necessarily to hit sales, it was to hit a profit target - to do better than break even in Q3. The financial results show a break even in Q3 for Sony Computer Entertainment worldwide. So rather than then going for market share and sales, we went for profit, at least to break even. "

"No és ki a sosebb beszélt arról, hogy nem ismerte el!? Mert én ugyan nem."
    "Gyerekek, ez nem cikk, hanem egy fizetett MS hírdetés...
    Ne kajáljátok be minden kritika nélkül az utolsó szóig!

Olvastam az eredetit, és ez itt nem éppen arról szól, ami ott le volt írva."
    A miheztartas vegett,ebben az interjuban is elismeri,hogy draga:)

"Olyat sem mondtam, hogy ő mondta, hogy világ szinten 2008 első 2/3-ában jobban fogyott a PS3."
    Miert,en mondtam? Sot most is csak annyit ismer el,hogy PAL reszen jobban fogy....te irtad azt hogy vilagszinten igy meg ugy,erre irtam,hogy szerinte meg nem....de biztos rosszabbul tudja mint te...

Nem kicsit tartom mulatsagosnak,ahogy eleted aran is veded a PS3 "becsuletet"mintha legalabbis fizetnenek erte vagy developer lennel:D Le mernem fogadni,vegakaratodba belefoglaltad,hogy a geppel egyutt temessenek majd el:D
    El nem tudom kepzelni miert nehez elismerni,hogy a next gen konzolok kozul mind az X,mind a PS3 bukas uzletileg es minden mas szempontbol is...a PS3 a kozelebe sem szagol a PS2-nek(mas idok jarnak ma mar..sokkal,nagyon sokkal jobban kellett volna fogynia,megsem ez tortent..teszem hozza,hogy sajnos...nekem ott bukott be hogy a PS2 tamogatas gebaszos volt eleinte,majd ki is szedtek...rengeteg PS2 sot PS1 jatekot szeretek es ugyan hadd ne kelledjen arra varnom,hogy kiadjak a kovetkezo reszt,mert a regebbiekkel nem tudok jatszani..pl Parasite EVE 1-2...imaaaadom,Tekkenek...az osszes,stb)