• Vernoon
    #14
    Szerintem sokan nem latjak a lenyeget: ez egy uj agazat a audio-vizualis mufajban. Nekik az a feladatuk,
    h mindenfele szamoadatokat felpumpaljanak (az mindegy, h milyen nevetseges modon, lasd 20/40 milliard!!!)
    Igy krealnak maguknak hatalmas osszegu koveteleseket, amit aztan jol kitalat mododszerekkel valodi penzre tudnak
    valtani. PL artisjusbol es egyebb biztositasokbol (amit szinten mi fizetunk). Nem lennek meglepve azon sem,
    ha ilyen celokra kapnanak allami tamogatast, mint kárcsökkentés, kompenzacio vagy egyebb jogcimen,
    ha nem is az egesz osszeget de a felet. Szoval nem rossz biznisz egy kis szajtepesert zsebretenni 10-20 milliardot.
    Es ha tovabb gondoljuk a dolgot, logikusnak tunhet, h egyszerubb elkesziteni sok sz*r gagyit ocsoert es utana
    beultetni Giziket a mamutba egy kameraval, lebuktatni es maris van hir, bizonyitek az oket ert kaloztamadasra es a
    karpotlas jogossagara. Valszeg ez a procedura konnyebb, mint egy jo filmet csinalni (vagy zenet ugye)
    Mert nem all ossze :
    1- Gizike miert kameraval (miert nem a vetitoben masoljak sokkal jobb minosegben)?
    2- Miert a mamutban?
    3- Miert fo musoridoben?
    4- Mi volt Gizike szandeka (mert ebbol sz*r minosegbol penzt csinaélni aligha lehet)?
    stb..stb..