• cain
    #16
    ez nem az alkalmazottnak fontos, hanem a managernek, aki azt nézi, hogy az egyébként is esedékes 3éventi rolloutot megkapja annak a garanciának az áráért, amit egyébként is megvásárolna.
    nekem a jelenlegi munkahelyemen napi átlag 5 gép kerül ki a kezem közül, dell, fujitsu, toshiba laptop notebook vegyesen. pár hónap ordítózás után sikerült mindegyik beszállító technológiai vezetőivel közvetlen kapcsolatba kerülnöm.

    nagy átlagban a következőt tudom elmondani:
    a, minden típussal lesznek/vannak problémák.
    b, minden típusnál merült fel több olyan probléma, amiért közvetlenül a gyártót tudom felelőssé tenni. nem hiszem el pl. hogy a dell által szállított d830asokhoz (egy ilyen gép ára kemény magyar valutában megvan vagy félmillió) még mindig nem sikerül olyan vgadrivert eszkábálni az előre felhúzott imgaekbe, amivel a display natív 1280*1024es felbontását alapból be lehetne állítani.
    c, minőségükön ezzel ugyan nem fognak javítani (ergo az én munkám nem lesz kevesebb), viszont a kis és középvállalatok egymást fogják taposni miatta a pult előtt, ahogy a magánszemélyek is, mert megéri.