• cekkk
    #59

    fade2black

    Te egy retardált vagy:)


    tudod h milyen teljesítménye van egy xboxnak vagy mi van egyáltalán benne?:)
    IBM PowerPC alapú CPU
    # 3 db 3.2 GHz-en működő mag
    # 2 szál/mag, 6 szálas feladat-végrehajtó
    # 1 VMX-128 vector egység magonként, összesen 3 db
    # 128 VMX-128 register szálanként
    # 1 MB L2 gyorsítótár
    CPU Matematikai sebesség:
    # 9 billió pont kiszámítása másodpercenként
    ATI grafikus processzor:
    # FSB 500 MHz
    # 10 MB beágyazott DRAM
    # 48 utas párhuzamos lebegőpontos dinamikusan ütemezett shader pipeline
    # Egységes (univerzális) shader architectura
    Polygon teljesítmény:
    # 500 millió háromszög másodpercenként
    Képpont kitöltési teljesítmény (Pixel fill rate):
    # 16 gigasamples/sec fillrate 4X MSAA-val
    Shader teljesítmény:
    # 48 billió shader művelet másodpercenként
    Memória:
    # 512 MB G-DDR3 RAM
    # 700 MHz DDR sebesség
    # Egységes memória architektúra
    Memória sávszélesség:
    # 22.4 GB/s sávszélesség a buszon
    # 256 GB/s sávszélesség az EDRAM-ban
    # 21.6 GB/s az FSB-n
    A rendszer teljes lebegőpontos számítási teljesítménye:
    # 1 TerraFLOP
    # 12X Dual layer DVD-ROM

    egy ilyennek a teljesítménye 4-5xör jobb mint a te asztali gépednek és a mai játékok kb 80%KÁT HASZNÁLJÁK KI a teljesítményének.
    amig te ülsz a 17"os crt monitorod előtt és megy szét a szemed más meg élve a 42"os tvje előtt 3-4 méterről a kanapében ülve a játékot.
    ugy h nem kell leszolni itt a konzolokat amikor azok játékra vannak kitalálva. és nem hiába jelenne kmeg rá hamarabb a játékok mint a PCre!

    na szerinted miért?:D

    elárulom azért mert a pc-t teljesítménye sokkal kisebb és ezért lekell butitani meg Xmillió fajta konfigvan és optimalizálni kell!

    ÁÁÁÁ olvas guglizz és ne légy már hülye pöcs, az ilyen emberek miatt utálom a fórumokat!