tudod h milyen teljesítménye van egy xboxnak vagy mi van egyáltalán benne?:)
IBM PowerPC alapú CPU
# 3 db 3.2 GHz-en működő mag
# 2 szál/mag, 6 szálas feladat-végrehajtó
# 1 VMX-128 vector egység magonként, összesen 3 db
# 128 VMX-128 register szálanként
# 1 MB L2 gyorsítótár
CPU Matematikai sebesség:
# 9 billió pont kiszámítása másodpercenként
ATI grafikus processzor:
# FSB 500 MHz
# 10 MB beágyazott DRAM
# 48 utas párhuzamos lebegőpontos dinamikusan ütemezett shader pipeline
# Egységes (univerzális) shader architectura
Polygon teljesítmény:
# 500 millió háromszög másodpercenként
Képpont kitöltési teljesítmény (Pixel fill rate):
# 16 gigasamples/sec fillrate 4X MSAA-val
Shader teljesítmény:
# 48 billió shader művelet másodpercenként
Memória:
# 512 MB G-DDR3 RAM
# 700 MHz DDR sebesség
# Egységes memória architektúra
Memória sávszélesség:
# 22.4 GB/s sávszélesség a buszon
# 256 GB/s sávszélesség az EDRAM-ban
# 21.6 GB/s az FSB-n
A rendszer teljes lebegőpontos számítási teljesítménye:
# 1 TerraFLOP
# 12X Dual layer DVD-ROM
egy ilyennek a teljesítménye 4-5xör jobb mint a te asztali gépednek és a mai játékok kb 80%KÁT HASZNÁLJÁK KI a teljesítményének.
amig te ülsz a 17"os crt monitorod előtt és megy szét a szemed más meg élve a 42"os tvje előtt 3-4 méterről a kanapében ülve a játékot.
ugy h nem kell leszolni itt a konzolokat amikor azok játékra vannak kitalálva. és nem hiába jelenne kmeg rá hamarabb a játékok mint a PCre!
na szerinted miért?:D
elárulom azért mert a pc-t teljesítménye sokkal kisebb és ezért lekell butitani meg Xmillió fajta konfigvan és optimalizálni kell!
ÁÁÁÁ olvas guglizz és ne légy már hülye pöcs, az ilyen emberek miatt utálom a fórumokat!