• toyotakacsa01
    #3
    Az ügyfélszolgálatuk egy nagy nulla.
    Ha éppen nem foglaltat jelez a telefonjuk, akkor jön a menü, az ember szorgalmasan nyomkodja a gombokat, pár pec múlva meg jön egy másik menü, kezdheti az ember előről.
    Akárhányszor fordultam mostanában hozzájuk, azt hallottam, hogy pötyögnek valamit a billentyűzeten, majd "Továbbítom az illetékesnek"-kel búcsúztak.
    A T-home ügyfélszolgálatával is volt dolgom mostanában, ha nem tudott azonnal intézkedni az ügyfélszolgálatos, elkérte a mobilszámom, és pár perc múlva vissza is hívott.

    A nagy nyereség meg valószínüleg abból is adódik, hogy pofátlanul megemelik sok emberné az internet árát, majd hátráltatják a szolgáltatóváltást. (Nekem most 9900-at kérnek a 8Mb-ért)
    A szolgáltatóváltást meg nem engedik, mert "Szereld magad"-os vagyok, hanem annak idején az Axelerotól kaptam. (Most ugyanoda mennék vissza, csak Thome a nevük, és az idióta jogszabályok miatt nem tudnak visszavenni)

    Van olyan ismerősöm is, akinek az 1 Mb-ért kérnek több mint 4000 forintot, neki meg egyszerűen nincs ideje, hogy szolgáltatót váltson. Sok ilyen kis dologból persze hogy összejön az extraprofit. Csak majd hoszabb távon fog ez nrkik remélhetőleg visszaütni.