• TeDDyRuSh
    #1
    Hát igen, amennyire jó hírverést csinálnak a szolgáltatásoknak, olyan nagy csalódás is néha. Bár náluk vagyok előfizető, de ha ezek közül kellen választanom, akkor nehezen választanék. Nem igen "szívhezszóló" ajánlat egyik sem. Ahogy én észrevettem, mindig próbálják kitalálni az igényeket, de valahogy mindig van egy kis buktató. Vagy olcsón beszélek a baátnőmmel vagy haverral, de szívok a "külsős" hívásokkal, vagy csúcsidőben nyúlnak le. Egyre jobban hajlok az egységes díjszabásra, de a 39 HUF az nagyon drága. Ráadásul a mobil kínálatuk se az igazi. Akkor mi ösztönözne embereket a váltásra, mert ugye már új belépő egyre kevesebb van, vagy stagnál.

    Hajrá Voda én szurkolok nektek, de ez szar ajánlat!