• rigidus
    #2
    > Imádom az ilyen öntelt f@szkalapokat.

    1. En is. Te lennel az elso akit feltennek egy Glasgow-London jaratra, hogy legyen fogalmad is arrol, hogy mit jelent tobb mint ~10 oran at vonaton ulni vagy csak egy orat mondjuk egy 20 oras repulout utan es az emberek semmi penzert be nem fognak a pofajukat korulotted.

    2. Ha nem tetszik az arnyekolt kocsi akkor valasztassz masikat amelyik nem arnyekolt. A nem dohanyzokkal is ugyanez volt a helyzet es kb. 50 eve meg tudtak oldani, hogy kulon kocsit kaptak.

    > Ha meg nem tudnak segélyhívást indítani a leszigetelt kocsikban, azért sírhat a szájuk.

    Ugye nyilvan ennyire nem hulyek, hogy engedelyeznenek ilyet ha nem lennenek mas alternativ megoldasok.

    a) A legtobb kocsi rendelkezik onallo segelyhivo rendszerrel, ujabban pedig emlekeim szerint mar kotelezo is.

    b) A vonaton dolgozo szemelyzet is rendelkezik segelyhivoval.

    c) Minden nagyobb vonat GPS-szel van felszerelve, ill. a sineken elhelyezett erzekelok segitsegevel a forgalomfigyelo szamitogepek pontosan nyomonkovetik minden megtett merfoldjet. Ha valami nincs rendben egy szerelvennyel (pl. indokolatlanul all) automatikusan ertesiti a forgalomiranyito szemelyzetet.

    d) Kisiklas vagy felborulas eseten is automatikusan hazaszolnak a kocsik.