• SteWhite #1
    "Az ágazati kutatók arra számítanak, hogy a gyártó cégek minden egyes járműben rendszerek százait fogják majd figyelni, és a visszacsatolt információk segítségével diagnosztizálják és előzik meg a problémákat."


    Most már biztos, hogy nem veszek sem Ferrarit sem új autót. :)

    Hmm. Béke a Ferrari poraira.
    Hogy is volt a GM vs. Microsoft?

    "Ha a GM a Microsoft technológiáját használta volna autói fejlesztése során, akkor azok a következő tulajdonságokkal rendelkeznének:

    1. Az ön autója ismeretlen okokból naponta kétszer leáll.
    2. Az útburkolati jelek újrafestése esetén önnek új autót kell vásárolnia.
    3. Az autó rendszeresen lehajt az autópályáról. Ez egyszerűen megoldható probléma: le kell állni, újraindítani és továbbmenni.
    4. Balkanyart az autó nem hajlandó végrehajtani és a leállításra sem reagál. Ilyenkor a motort újra kell installálni.
    5. Car98 esetén az autóban kizárólag egy ember ülhet, CarNT esetén viszont minden ülés extrának számit, és külön meg kell fizetni.
    6. A Macintosh olyan autókat állít elő, amelyek napenergiával működnek, sohasem romlanak el. De ezek csak az utak 5 %-át használhatják.
    7. Az autója minden külső ok nélkül kizárja önt. Csak egy különleges trükk segítségével lehet újra hozzáférni az autóhoz: egyszerre kell fordítani az indítókulcsot, fogni az antennát, húzni a kilincset és megnyalni a rendszámtáblát.
    8. Az autó megvétele esetén ön köteles egy GM által forgalmazott Delux térképcsomagot is megvásárolni. Ha ennek a feltételnek nem tesz eleget, akkor az autója 50 %-kal lassabban megy.
    9. Az olajszint-ellenőrző, a vízhőmérséklet mutató és töltésellenőrző műszerek helyett csak egy 'általános autóhiba' jelzőlámpa van beépítve.
    10. A légzsák rendszer kioldás előtt megkérdezi: "Biztos benne?"
    11. A motor leállítása kizárólag a 'Start' gombbal lehetséges."