Komolytalan#73
"ki a felelős a serverek laggolása miatt?"
Blizz+hosting cég. Mondjuk ha írtál volna már szervert életedben akkor tudhatnád, hogy ami megy 100 userrel 1% proci, memória, stb terheléssel, az nem biztos hogy menni fog még 1000 userrel sem, nemhogy 10000-el. Több gépes rendszernél a terhelés megosztás dettó. Egyszerűen vannak nem lineárisan skálázódó terhelések, amiket nehezen lehet mérni. Ha van egy 1 millió soros szerver, amely több 100-1000 szálat futtat párhuzamosan, és elkezd laggolni, te melyik során keresed a hibát? Régebben olyanok okoztak szerver laggot, hogy a raid jelölések ki-be kapcsolásával elkezdett valaki szórakozni. Egy fejlesztő erre soha az életben nem fog gondolni, mert ez egy alapvetően nem igazán jelent komoly terhelést, főleg mert alapban ritkán fut, és nem szokták spamelni.
"Hogy nincs backup rendszerük?"
Elveszni semmi se szokott. Ha arra gondolsz, hogy ha 1 szerver leáll, akkor az leáll - hát igen, ez így van. Ez nem atomerőmű, ahol minden gépet dupláznak. De pl. instance szervereknél van "backup" kapacitás, azok nem az adott realm world szerverén futnak.
"Hogy a customer és in-game support 1 vicc?"
Nekünk 10 perc alatt eddig mindent elintéztek.
"Hogy kénytelenek voltak berakni 1 opciót,a karakterek kiszabadítására,annyi volt a stuck"
Én még soha nem estem át semmin sem. 1x láttam partytaggal hasonlót történni, őt szépen vissza summonáltuk.
"Hogy a mobok lassan 30% bugos és egyre bugosabb (eddig csak nem nyúzható volt,de ha leölted, utána talán jól repopolt..most már meg sem hal,igy nem is repopol..láthatatlan mobok...stb.ezer probléma:))"
Ilyen nincs. Mondj egyetlen konkrét mobot, ahol ez reprodukálható.