• Komolytalan
    #16
    Warhammer Online nem 100 százalékban konkurenciája a WoW-nak, mivel WoW elsősorban PvE játék, addig a WAR elsősorban PvP játék. Persze átfedés van, az tény.
    AoC-nál sokkal bugmentesebb a WAR, viszont van pár olyan dolog, ami nagyon gáz benne. Az egyik az irányítás, a harc megvalósítása. Itt komoly késésekről, anim végét meg kell várni, mindenbe beleakadsz, és kiugrani se egyszerű, stb. Szóval ha ezt megoldják, akkor valószínűleg PvP tekintetben verni fogja a WoW-ot (bár WotLK még nem jött ki, szóval lehet hogy azt már nem). A hulladék irányítás mellett csomó olyan ötlet van a játékban, ami nagyon előremutató, amivel húzhat el WoWból játékosokat. Ha meg nem oldják meg, akkor marad az idegesítő, beteg irányítás, ami miatt szerintem sokan abba fogják hagyni. Mindenképpen több esélye van mint az AoC-nak, mivel az a félkészen való kiadás miatt eleve halálra volt ítélve, ennyit meg szerintem lehet 1-2 hónap alatt fixelni egy játékban, ami WAR-ban kritikus hiba most van.
    Egyébként egy MMORPG 200K stabil felhasználó esetén már nyereséges. 13 eurót 6 éves gyerek is ki tud fizetni a föld boldogabbik felén hetente is, nemhogy havonta. Szóval árat csökkenteni nem lesz értelme, mert aki számít, az nem fog átmenni WARból WoWba vagy viszont, mert a másik olcsóbb.