BlackRose#15
A Samsung "capability" cég, néhány hónap allatt képes beszálni akármilyen piacra és legalább az első 3 hely egyikére beülni (hogy ezt megcsinálja e vagy sem az csak döntés kérdése, döntés és beruházás). Erre képes mert üzleti folyamatai kidolgozottak és a cég nem termékekre/szolgáltatásokra koncentrál hanem a folyamatokra. A termékek csak ideiglenesek, a folyamat az amely marad és amelyet tökéletesíteni kell, hogy olyan termékeket tudjonak kihozni amelyek biztosítják a cég nyereségeségét. Minőség... a minőségről szóló dumáról és "vadászmesékről" meg csak annyit, hogy hasonló árkategóriában kb. minden cég hasonló minőséget mutat ma fel. Mindenesetre elég minőséges ahhoz, hogy nagyobb és nagyobb darabot vegyen el magának a piacból.
Különben ez a legtöbb ásziai "szupercégre" igaz. És ami érdekes a legtöbb dolgot ezen a téren egy amcsi munkájának köszönhetjük (William Edwards Deming) akit nyugaton nem igen becsülnek. Azért van GM aki szar "capability" és Toyota vagy Honda aki szuper "capability". Az egész csak filozófia kérdése. :)