• redfish
    #3
    Nagyon helyes!... Ezt Mo-on is bevezethetnék!

    A munkahelyen dolgozzon a dolgozó és a céges email-címét ne használja magánügyes levelezésre!!! (Arra használja a saját magán-email címét.)

    Komolyan, én már egyenesen elképesztőnek tartom, hogy hétfőn reggel 8-tól (munkakezdés!) elkezdenek ömleni a webshopomba a megrendelések, érdeklődő telefonok, érdeklődő email-ek... Ez így megy 16 óráig, míg vége nincs a munkaidőnek. (Mondja is sok Vevőm, hogy neki otthon nincs sem netje sem számítógépe, minek?)
    Sokan csodálkoznak, ha felvilágosítom őket : talán azért nem tud megrendelést leadni, mert a munkahelyén tiltja a rendszer bizonyos weboldalak használatát, vagy bizonyos funkciókat (nagyon helyesen!)...
    Fel sem tudom sorolni, hány Vevőnk rendel meg a Cége email-címével, kezdve a biztosítókkal, bankokkal, de folytathatnám a minisztériumokkal vagy bíróságokkal is!...
    Aztán az a "hab a tortán", hogy a megrendelt cuccot is a munkahelyükre kérik!!!

    Akármelyik Fórumra benézek, a fórumozók 80%-a a munkahelyéről írogat, munkaidőben, a munkája helyett!

    Ha én lennék a munkaadó, páros lábbal rúgnám ki azokat, akik nem a munkájukat végzik munkaidőben, a cég telefonját használják a magánügyeik intézésére, vagy munkaidőben a munkahelyükön magáncsomagjaikkal foglalkoznának...