• shabba
    #4
    A Larrabee fő területe az általános célú, jól párhuzamosítható feladatok a grafika inkább csak egy ezzel együtt járó rész ami csak egy része a nagy egésznek. Azt kizártnak tartom hogy a Larrabbe a mostani játékokat gyorsabban futassa mint az Nvidia vagy AMD erre készült megoldásai, de nem is igazán ez cél. Játék fronton max egy erős közép kategóriás termék lesz, főleg az első nulladik generációs változat, de nem hiszem hogy Intel részéről a játékprogamok lesz az igazán lényeges célterület.

    Magok száma terén az elmúlt évek során többféle variáció jött már képbe a 16/24/32 és 48-as számok voltak a leggyakoribbak. 45nm-en nagy valószínűséggel 32 magos lesz a legnagyobb példány, 2010-ben érkező 32nm-es következő generációnál lesz valószínűbb a 48 magos kialakítás. Persze a kevesebb magos verziók célterülete is megvan, hisz pl. egy processzor mellé integrált GPGPU kialakítás igen jól jön majd mobil fronton vagy alsó kategóriás desktop rendszereknél.