• L3zl13
    #69
    "Jól elhelyezve egy kiemelő géppel nem okozhat gondot."
    Megoldható, de azért elég komoly gépesítés kell hozzá, ami nem olcsó.

    "A benzinkutakat sem az autógyárak finanszírozzák..."
    Igaz, de a benzinkutat nem csak egy bizonyos gyár kis számú autója használja, így aztán van rá piac amibe érdemes befektetni.
    Kezdetben bizony vagy talál a gyár egy partnercéget aki vele együtt vállalja a befektetési kockázatot, vagy kénytelen lesz saját maga beindítani az ilyenek építését. Esetleg még állami pénz jöhet szóba.

    A fenti két dologgal kb ugyanaz a helyzet mint a hidrogén hajtású autókkal. Infrastruktúrát kéne hozzá kiépíteni, de senkinek nem akaródzik, amíg nincsenek elterjedve az ilyen autók. Autókat meg nem akar venni senki, mert hát nincs hozzá infrastruktúra.

    Annó a benzines autóknál benzint másra is használtak és ezért nem csak benzinkúton forgalmaztak, tehát elterjedhettek az autók benzinkutak nélkül is.
    Utánna mikor megvolt a kereslet volt értelme kimondottan benzinkutat nyitni.