• aaaaa
    #50
    Erre mindig azt szoktam mondani hogy egy buszvezető, vagy teherautó sofőr, hogy tud keményebben dolgozni ? Itt is annyit vezet, ott is, gyorsabban sem mehet, csak ott megfizetik. A pénztáros is ott ül kasszában egész nap ,és ha jön a vevő üti a gépet, "keményen".
    Én meg azt mondom hogy, ha van egy ezer éve megépített lakótelepi parkoló ahol leginkább az ott lakók élnek , és mindig van hely, aztán egyszer csak odatolja a képet egy parkolótársaság, hogy magának gyűjutse a pénzt, az pofátlanság. És ez nem belváros. Nem old meg semmit, csak jól kitolnak pár ott élővel aki ezentúl kénytelen gyalogolni, mert adminisztratív okokból többé nem tarthat autót, mert nem oda van állandóra bejelentve stb.
    Az autó luxus ??? Pont a hetvenes éveket idézi. Nehogy a 21. században akkora luxus legyen, hogy valaki vegyen egy bármilyen szakadt romot. Egy erős dohányos többet költ cigire , mint ha nap mint nap autózna 30-40km-et. Tüdőrákosra bagózni magunkat persze soha nem hangzik el hogy luxus lenne...
    Gáláns gyerektámogatás ??? Miről beszélsz ? Arról a havi 13 ezerről amit családi pótléknak adnak, vagy a GYED 28 ezer forintjából tartsd el a gyereket ? Csoda hogy nem rohannak gyereket gyártani az emberek. Az átlagfizetés a józan ésszel gondolkodók számára nagyon kevés a gyerek normális felneveléséhez.
    Persze a lumpen és kisebbségi rétegek gyártják ötösével a gyerekeket, a kapott segélyeket elisszák, eljátékgépezik , aztán ha éhes a picike, majd lop magának kaját...
    Miért látod ugyanazokat az autókat ? Mert a csórónak két lehetősége van. Vagy vesz új autót 10éves részletre, vagy vesz használtat 500 ezer kilométerrel 100 ezret futottnak hazudva, amit már valaki lelakott. Ekkor inkább az újat választja. Mert a többször EU szabályoknak ellentmondónak minősített regisztrációs adó sikeresen megakadályozza, hogy jó minőségű nem szétbarmolt 10 év körüli használt autót tudjon venni fillérekért.