• aaaaa
    #36
    Amúgy pont Te gondolkodású ("járjunk BKV-val, mert az környezetbarát") emberek szeretnek bankkártyával készpénz nélkül rohangálni, mert jaj ellopják tőlük. Akkor talán azért nem olyan alaptalan ez a félelem... Jó,persze nappal nagy valószínűséggel nem rabolnak ki, bár mostanában az sincs kizárva, de éjjel nem szívesen szállnék fel egy "színesekkel" teli buszra. Bár lehet fel se kell szállni , mert már a megállóban megszabadítanak a "felesleges" értékeinktől...
    Tudod akik nagy arccal mondják, hogy jó a közbiztonság, csak addig teszik, amíg maguk is áldozatokká nem válnak. És az ellen, hogy szétkapják az autódat a P+R ben, miközben több kilóméterre vagy tőle, riasztóval sem tudsz mit tenni. Casco egy vagyon, és azon is van önrész. Ha pedig egy fizetős őrzött parkolóba állsz, egyszerűbb ha a végcélig autózol, még úgy is olcsóbb, ha álsz a dugóban.
    És azért azt bárki elismeri, hogy az autó mindenképpen biztonságosabb, mint bármiféle tömegközlekedés. Szerintem bárki akinek értékesebb autója van nem szívesen hagyja egy P+R-ben, csak azért, hogy 300Ft-ot spóroljon, vagy védje egy picit a környezetet, miközben lehet, hogy lenyúlják az 5 milliós kocsiját. Persze aki nem jár autóval, az tud legjobban okoskodni a témában...
    Az ország meg rohadtul nem attól pusztul, mert autóval járnak az emberek. Addig örülj, míg autóznak, mert annyi adót már csak a a piások meg a dohányosok fizetnek, mint az autósok. Utat kell építeni, és akkor nem lesz dugó. Na meg nem kell lezárni 5 évre a fél város összes nagyobb csomópontját metróépítést ígérgetve. M0 nincs kész mióta is ? Szabadság hidat felújítják pár éve... Egy ezer éve várt északi híd az Árpád híd után, nincs.... Kálvin tér 1 éve lezárva metrózás miatt, Rakpart részlegesen lezárva jó ideje. Soroljam még ?
    Na ezekért van dugó , meg a a kamionok miatt, mert be kell jönniük a belvárosba vagy minimum a Hungária körútra, mert az tejes MO-t pont a kedves környezetvédők nyafogása miatt még most sem tudták befejezni. És pont a környezetvédők sápítoztak akkor is, amikor valaki felvetette, hogy nem lenne rossz a rakpartokat 2 sávossá alakítani.