• s1lkforrent
    #2364
    "az egységek jóformán cselekvésképtelenek"

    Jogos, bár ez már megint messzire vezet. Company of Heroes, és a F.E.A.R. úgy tudom azért lett kiemelkedő AI-val megáldva, mert nem csak direkt rámentek a stúdióban, de volt olyan tehetség aki rá tudott feszíteni egy már régebb óta pátyolgatott épkézláb AI modellt a játékra. HL2-ben is a kombínókat évekig tréningeltették, az egy éves csúszás többek között AI-ra is jó hatással volt.
    Gyakorlatilag az van, hogy jó AI-hoz külön ember kéne, és nem csak egy random intern, hanem egy csapat senior hülyére fizetett profi, csakúgy mint a háló kódhoz is. És hát mibű, ha van összesen 15 programozó, abból ugyan hogy vakarnak le 6-ot háló kódra, meg még hatot csak AI-ra. Hát sehogy, majd a Jani megcsinálja szabadidejében, amikor épp nem a faros Macát kergeti.

    tldr, nem a heterogén FUTUREISFUSION akut hiánya a baj, hanem nincs aki megcsinálja se GPU-n, se máshogy.


    Mobilon természetesen remekül megélnek.. akik megélnek. Legtöbb app rendes kattintást sem kap, nem hogy milliók játszanák. Gyakorlatilag emiatt alakultak ki azok a gyomorforgató megélhetési stratégiák mobilon, az alacsony költségvetésű "szemét játékok" (PC Steam zsargonban "non games") amelyekbe minimál energiát tolnak, és ha csak picit több jön vissza mint megy, akkor már bőven jó a főleg kelet-eu/ázsiai készítőknek.
    No meg a nyugati PC-s játékosok legnagyobb kedvencei, a totál Pay2Win játékok, abból is ami minden pszichológiai trükköt felhasznál hogy a kicsiket és/vagy az akarat gyengéket behülyítse, de főleg anyagilag teljesen ellehetetlenítse. Na, EZEK kiválóan megélnek mobilon, és a 2010-es induláshoz képest EZEK gyakorlatilag teljesen kiszorították a PC/konzol féle jobb, hardcore címeket mobilról.