• s1lkforrent
    #2353
    Továbbra sem értem most miért kell erőltetni a 2D megjelenítést, mikor kb 17 éve a teljes 3D már "good enough", és már a mobilok is (mai közepes mobil 4-6+ giga memóriával, Phenom 2 X4 szintű procival, HD3850 grafikával) röhögve futtatnák a sima MoW-ot is tull 3D-ben, és full fizikával.

    De a fejtegetés teljesen elméleti, mikor még egy DX9-DX11 renderelő váltást, és egy Linux portot is kín keservesen szenvednek ki az érintett cégek. Csak abba igen bőséges pénzt verni, hogy Xbox 360-on, meg 6 éves mobilokon is jól fusson egy olyan játék, ami teljesen életképtelen lenne akár a legújabb konzolokon és mobilokon is az irányítás miatt, eléggé nonszensznek tűnik.

    Inkább annak örüljünk hogy végre kijött a Gates of Hell június 11-én, és egész jó lett. Néha instabil és jó bugos még, de a lényegében magára hagyott Call to Arms alapjátékkal szemben ezt biztos helyre fogják kupálni, Cule csapata pedig már a nyugati frakciót / hadjárat bővítést hegeszti. Remélem jól fog fogyni, mert az összecsapások igen élvezetesek (kb mint egy élhetővé tett, beépített German Soldiers / Robz / Valour mod keverék), játék grafikája sokat javult MoWAS2 óta, hang és a zene meg mérföldekkel jobb mint a régiekben.

    CtA motorja várhatóan végre ki lesz kupálva, modderek meg munkához látnak, és egy nagyon frankó tiszteletbeli MoW folytatást kapunk, mert a Best Way/1C MMO-ja szvsz egy totál zsákutca, még ha épkézláb nyugati kiadást is kap végül. DMS meg úgy hirlik kerüli a GEM motort mint ürdüng a szentelt vizet, teljesen más játékon dolgoznak már.
    Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2021.06.16. 16:08:14