• s1lkforrent
    #2345
    "Szerintem a direct control eleve csak akkor működne, hogyha többen irányítanátok egy oldalt."

    Coop skirmishnek hívják, és 2011-es MoWAS1 óta igen népszerű.

    DC működik, de kell is, mert alapból az egységek buták mint a főd, van amikor még visszalőni is elfelejtenek az ellenségnek, nem hogy meglőjék már hatásos lőtávon belül. (lásd még saját tank AI-t ami olyan célpontra is elhasználja a teljes lőszer javadalmazást, amit az életben nem tud megsemmisíteni)

    Új játékmódok mindenképp kellenének, de azért látni kell hogy ehhez belefeccölt pénz is kellene. MoWAS1 a MoW multi polírja volt relatíve kevés pénzből. MoWAS2 ugyanennek az enyhén kibővített ráncfelvarrása. A multi teljes átalakítása egyiknek a keretébe sem fért bele, csak a helyrepofozás és bővítés.
    Call to Arms sem mert nagyon változtatni, bár kerültek be új multi módok, Evac egész jópofa. Conquest ami nagyobb dobás, a Blitzkrieg (és Dynamic Campaign Generator MoW mod) egységcipelős módját pároztatták a MoWAS2 zászlókra scriptelt multi AI-jával.


    3D-be semmiképp nem buktak bele, mert anélkül a fizikai motor sehogy nem működne, pedig az a másik húzó fícsör. Blitzkrieg (ugye a Stalingrad az Enigma motort használja) szép volt és jó, de minimum a 2006-os Company of Heroes óta igen antik darabnak számít. Ugye a szintén 2006-os, a pofátlanul Commandos klón Soldiers HoWWII-vel ellentétben már "általános stratégiának" fejlesztett, Faces of War-ral sem az volt a gond, hogy nem hasonlított az évekkel korábbi stratégiákra, hanem hogy nem volt nyugati szintű a költségvetése. Sőt! Gyakorlatilag guggoló szlávok fejlesztették Notepad-ben, miközben Szása hajtotta bringával a generátort, Mása meg hajtotta kalasnyikovval a farkasokat.. mondjuk a StarCraft II-vel összevetve.