• s1lkforrent
    #2336
    Összetett kérdés ez. Úgy általában nincs pénz az RTS/RTT játékokban, mert nem lehet konzolra vinni. Még a MOBA játékok is stagnálnak ahelyett hogy felkajolnák a stratégiákat.(külön pacsi az elemző cégek éleslátásának )

    GEM motoros játékok külön nyomorúságot kaptak.
    1C az a legjobb esetben is erősen tőkehiányos ruszki cég "nyugati indie" azaz kis-közepes szintű megjelenésekkel. Ha akarnának sem tudnának rendes AAA polírt adni a MoW játékaikhoz. De nem is lenne hova eladni, ruszki gazdaság rogyadozik, a В тылу врага pedig mindig elsősorban az orosz, másodsorban a német, harmadsorban minden más piacra készül. Ha tud, hát mostanában nem nagyon tud.

    Cold War is azért lett ilyen gány, mert egyszerűen idő előtt leállították a fejlesztést(igaz itt nem kizárható egy 1C-DMS összeveszés sem, ugyanis Best Way és a DMS már régebben összeveszett a GEM motor jogokon, a visszaportolni hivatott fejlesztéseken, és az érte utalt pénzen, Best Way közben meg kibékült a ruszkikkal, ugye), és kidobták úgy ahogy éppen akkor állt a dolog.

    Best Way-nek rendes bevételt teremtő projektje a.. 2009-es Men of War volt. Azóta túl vannak egy kifingott Nuclear Union-on, egy GEM3 játékmotoron ami a kutyának sem kellett(ha egyáltalán tovább adhatták volna az 1C jogi szarakodás miatt), egy ukrán puccson ahol majdnem darabjaira szakadt a csapat, egy saját maguk kiadott MoW modon(Battle of Empires), és közben majdnem elkészült a Men of War MMO kiadása. Igazából komolyan nem értem hogy tudtak egyáltalán fennmaradni eddig, másodállásban fegyvert és kokót csempésznek Donyeckben?


    Digitalmindsoft szintén indie szinten nyomja, 2013 tavaszi Call to Arms pénzgyújtésben egy kúrni való titkárnő pár havi gázsijára való jött csak össze, de abból játék még nem lett.(ezért is feledkeztek meg nagyvonalúan a párezer backernek tett ígéretekről és nekik szánt extrákról) 2015 nyarán szerintem egyszerűen csak muszájból adták ki Early Accessben(ugye ez az az időszak mikor az M1 Abrams Tiger II féle KwK43-ba való PzGr. 39/43-al dobálódzott), hogy ne álljanak a földbe. Azóta meg foltozgatták szegényt, próbáltak mindenhogy pénzhez és játékosokhoz jutni(free 2 play ignyenesség, lootládák, ahhoz megvehető kulcsok, mindenféle szir-szar profil festés és emote), aztán kis pénzból ilyen kis focira futotta kérem.

    De azt a kis pénzt is hülyén költötték el, Instinct-nek évek alatt saját külön bejáratú őrültségei jöttek elő.
    Mint pl az FPS mód, amihez a fél játékot renoválni és átalakítani kellett, és még most sem működik jól, mert ahhoz az egész kitoszott játékmotort újra kellett volna írni, ugye.

    Battle of Empires féle Great War Team, meg a Gates of Hell féle Barbed Wire Studios meg szó szerint munka melletti modderek lelkes gyülekezete, itt pénzről szinte szó sincs. Nyilván a War Today: Five Day War féle AARRE Games Ltd is emiatt kukázódott, se pénz se tudás nem volt egy játék kiadásához. Nekik pechjük is volt, mert 2013-ban még az Early Access sem volt annyira bejáratott, Best Way-nél pedig fel sem merült hogy modder csoportokat istápoljanak a közép kategóriás Nuclear Union TPS RPG projektjük helyett.