• tmisi
    #133
    A sprintkirályig én is ezt mondtam, de az nagyon moslékra sikerült. Egyáltalán nem valósághű, ki az a barom, aki szanaszét töredezett huppanós úton száguldozik, AKADÁLYOK között? Az öngyilkosok esetleg... Ez csak azért merült fel bennem, mert a mai játékok többségét ilyen baromságokkal rontják el. FPS-eknél is szokás egy jó nehéz +100 ellenfél rész, hadd húzódjon a játékidő. Csak ilyenkor veszít a kiegyensúlyozottságból.

    Más: anno a Starforce ha bevált volna akkor lehet csökkent volna a warez PC-n is (csak sajnos a védelem miatt sokszor az eredeti game sem akart menni). Most néztem hogy 2008-as dátummal van kiadva a Knight of The Temple 2 (az első rész most fullgame a GS-ben), pedig az 2005-ös. Ennyi idő volt feltörni?
    Gondolkoztam én is hogy meg kéne venni sok letöltött gamet, de igazából a multi miatt érné meg (enélkül ugyanannyit ad mint a kópia), de én nem szerettem soha igazán a multit (mindig vannak fenn köcsög rambók), kivéve a TDU-t, de abban is csak a free riding a jó sg-s arcokkal :D, mostanában mondjuk hanyagolom.
    Vagy pl. DIRT: mi a büdös rákfenének írják oda hogy P4 3GHZ a minimum? Amin szaggat mint az állat a versenyeken 640x480 ultra lowon ???? Még jó hogy nem vettem meg, mert a gépfejlesztésig a sutban heverne. Írják oda hogy C2D oszt csókolom, le sem töltöm. Bezzeg a Grid ua. engine és megy mint a szél még roncsderbi között is. Mondjuk az Assassins Creednél is ezt írták, de az megy két mag nélkül is.
    Sztem ez nagyon hasonlít a műszaki termékek garis problémáihoz.... Vissza a boltba. Ezek a konzolosok tudhatnak vmit.