C++ / Játék fejlesztés / Saját Projectek
  • Dj Faustus #179
    "És eddig ugy csináltam, hogy a képletben szereplö összes változoját külön declaráltam(pl. felület a, sebesség v stb...)
    Biztos van jobb megoldás ennél."

    Ha egy adott képleted van, akkor jó megoldás - egy értékhez egy változót rendelsz.

    "Meg azt szeretném a végén kihozni belöle, hogy a képletben szereplö értékeket egy meghatározott intervallumban számitsa ki"
    Ez esetben meg bekérsz egy kezdőértéket (például vstart), egy végváltozót (például vstop), egy lépésközt (például vkoz) és egy for ciklusban felhasználod például eképpen:
    for (v=vstart; v<=vstop; v+=vkoz) {
    /* Ide kerülhet a képlet, a grafikon kirajzolása, stb... */
    }


    A grafikon kirajzolása meg attól függ, milyen fejlesztőkörnyezetet használsz.